måndag 19 januari 2015

Mina idol! Förebild av skönheten!


1. Beyoncé Knowles
Hennes skönhet! Hennes kropp! Hennes röst! Allt är perfekt med henne! Vem vill liksom inte vara som Beyonce! Jag älskar hennes röst, så underbar röst och alla hennes låtar är så bra! Verkligen så bra! Min favorit låt av henne är " if I were a boy " låten kom ut 2008, men jag lyssna fortfarande på den. Hon är verkligen min idol! 
2. Nonthawan Thongleng ( miss Thailand 2014 ) 
Hon vann Miss Thailand 2014. Hennes skönhet! Jag älskar verkligen hennes skönhet och leende! Hon är verkligen så vacker, hon kommer från Phuket också som jag. Hon blev den första Thai tjej som är brun och vann miss Thailand! Så allihopa vet att thailändare gillar att man är vit. Det är därför många thailändare gå runt med koftor och lång arma. Men jag beundrar hennes skönhet! Hon är så vacker! Min dröm är att får träffa henne och ta bilder med henne. Samtidig berätta för henne hur mycket jag verkligen älskar hennes skönhet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar